2013. május 4., szombat

I./8. rész- Első nap a srácoknál

-Ennyire nem élvezted? -lepődött meg az illető.
-Sajnálom, Niall! Azt hittem Harry vagy...-vörösödtem el.
-Harry markol, ezt jobb ha megjegyzed-mondta nevetve.
-Vettem- majd megcsókolt, aminek hatására beletúrtam a hajába. Egyre jobban beindult...Ekkor már szorosan magához ölelt. 
-Elnézést, de ez itt egy kórház! - jelentette ki a doktor, aki már eleve totálisan agy betegnek nézett. Honnan került ez elő ilyen hirtelen? Még csak egy ajtó nyitódást sem hallottam. Mi csak bámultunk elképedve, ő meg dúlt-fúlt mérgében. Mit kell ezen ennyire felkapni a vizet? Csak csókolóztunk... 
-Na mindegy. Csak azért jöttem, hogy közöljem elhagyhatja a kórházat. 
-Köszönöm. -olyan gyorsasággal távozott, mintha csak tüzes nyíl elől futott volna. Igaza volt Niall-nek tegnap, ebbe a kórházba sem jövünk többet. Vállára vette az Ír manóm a táskámat, és kimentünk a kocsihoz. Út közben bömböltettük a zenét, így nagyon gyorsan teltek a percek. Mire észbe kaptam már ott is voltunk a hotel előtt. De azt hittem hozzánk megyünk! Itt nem stimmel valami! 
-Niall, mi miért ide jöttünk? Nem hozzánk megyünk? 
-Mivel nem sokára megyek vissza Londonba minden percet veled szeretnék tölteni, ezért beszéltem apukáddal, amikor vitte be neked a virágot és nálunk töltheted még ezt a három napot-felelte, és kivillantotta a már tökéletes fogsorját. 
-Annyira szeretlek! Ja, és még meg sem köszöntem a nyakláncot! Nagyon tetszik!
-Örülök, hogy tetszik! -majd bementünk az ajtón fel a lifttel egyenesen a negyedik emeleten lévő lakosztályba. Amint beléptünk halk suttogást hallottam, így már azonnal tudtam, hogy készülnek valamire. Végigmentünk a folyosón, a konyhába lépve gofri illatot lehetett érezni. A szívem kihagyott egyet, amikor a fiúk elénk ugrottak.

-Helló, 3 napos lakó társ! -ordították egyszerre. Harry tartott a kezében egy tálat rajta sok-sok gofrival, ami Nutellával van megkenve. Már ha ránéztem jóllaktam!
-Srácok, ez nagyon kedves tőletek! De az csak három nap, emiatt nem kellett volna ekkora felhajtás! 
-Dehogynem! Hiszen már te is hozzánk tartozol!-mondták. 
-Köszi, de most elvonulhatnánk egy picit, hogy a lényegesebb dolgaimat előpakoljam? -kérdeztem.
-Persze, csak siess mert kihűl a gofri! -parancsolt rám Louis a tálra mutatva. Kacsintottam egyet, és már le is léptünk. A folyosó bal oldalán a második szobába vezetett Niall. 
-Remélem tetszik a szoba!
-Már hogy ne tetszene Niall? Főleg mert veled lehetek itt-feleltem. Kivettem a törölközőmet, a fogkefémet, de a kezembe akadt a nyaklánc "A te Ír Manódtól" felirattal. Niall észrevette, hogy babrálok vele, mert nem tudom a nyakamba tenni a kezem miatt, ezért kivette a kezemből és gyengéden a nyakamba rakta és végigsimította az oldalamat, majd csókot hintett a nyaklánc mellé és valami olyasmit dünnyögött, hogy "szeretlek és soha nem akarlak elveszíteni". Én erre csak egy öleléssel válaszoltam. De túl tökéletes volt a pillanat, azonnal benyitott Harry, hogy menjünk enni. Hát így is cselekedtünk, mert már olyan volt mintha egy hónapig éheztettek volna, de eddig eltereltük erről egymás figyelmét... 
-És ki sütötte?-érdeklődtem, az asztalnál ülve.
-Zayn-felelte Liam. Pedig azt hittem a palacsintás eset miatt, hogy nem tud sütni... Na mindegy is. Kaja után átugrottunk hozzánk egy pár holmimért. Út közben Niall végig azt ecsetelte, hogy ő mindig is úgy gondolta, hogy neki ír felesége lesz, de most hogy megismert engem, gondolni sem merne rá. Bevallom, majdnem elolvadtam mikor ezt mondta, de néhány kérdés felmerült bennem.
-Miért hoztál nekem rózsát a koncert előtt? 
- Mert engem anya jó modorra nevelt. Egy lány után nem fütyülünk az utcán, hanem udvarolunk neki. Nem vagy kutya, hogy egy füttyentés miatt rohanj utánam. Amikor először megláttalak a szemem felcsillant. Tudtam hogy nekem te kellesz.
-Na most már ne kínozz...Elég volt a bókokból. -beálltunk a ház elé, bementünk és mivel nem volt otthon senki tényleg csak felmentünk a szobámba hoztam kivettem a szekrényemből néhány ruhát és egyet felkaptam. Ezúttal Niall-nek csillant fel a szeme mikor levettem a pólómat. Rohantunk le a kocsihoz, de mikor kiléptünk az ajtón elég nagy botrány fogadott...

A következő, részért szintén 3 komi kell. Remélem tetszik, és aki teheti légyszi ossza meg az oldalt:) Bocsi hogy rövid lett... Puszi

3 megjegyzés: