2013. május 8., szerda

I./11.rész- Utolsó nap Mo.-n Niall-el

Másnap arra ébredtem, hogy a srácok ránk ugrottak és ordítoztak. Nem valami jó élmény...
-Hahó! Ma sulija van a csajodnak, Niall! Zsófi ugrás ki az ágyból fél nyolc van! El fogsz késni!-kiabálta Harry rajtunk fekve. 
-Még ennem is kell! -kelt fel rémülten Niall. 
-Jézusom, srácok! Miért nem keltettetek egy órával korábban?! -pattantam ki az ágyból, ledobtam az alvós ruhát és felkaptam egy farmert és egy pólót, és ezúttal totálisan nem foglalkoztam azzal, hogy a srácok ott vannak-e vagy sem. 
-Niall, gyorsan csinálok valami reggelit. Addig szedd össze magad, hogy miután megetted rögtön indulhassunk is! -nyomtam egy jó reggelt puszit a szájára, és elmentem a fürdőszobába nyomtam egy kis fog krémet a fogkefémre. Be is raktam a számba és indultam a konyhába, hogy csináljak reggelit. Kivettem tíz tojást a hűtőből összetörtem, felvertem és már raktam is a serpenyőbe. Megsóztam raktam bele néhány kis kockára vágott sonkát, mivel így imádja Niall. Kiöblítettem a szám megmostam az arcom, bevittem a reggelit Niall-nek. 
-Jó étvágyat!-mondtam és mentem rendbe szedni magam. Összefogtam a hajamat egy kontyba és raktam bele egy csatot, amin volt egy pöttyös kis masni. 
-Niall! Indulhatunk -kiabáltam neki. 
-Megyek! -és már hallottam is a lépteit. Berohantam a táskámért és már indultunk is. 
Amikor odaértünk, mindenki nagyon megbámult mikor kiszálltam az autóból. Gondolom látták a búcsú puszit... Na mindegy. Bementem az osztályba elültem a helyemre. 
-Szia, Stella! Ráérsz ma délután?
- Szia, persze. Miért?
-Helló! 7:45-kor keltem...Nagyon kellett kapkodnom hogy beérjek -mondta Zita. 
- Én is elaludtam. Ráérsz délután? -érdeklődtem.
- Igen.
-Nem jöttök át filmezni?
-Már hogy a francba ne!-vágták rá egyszerre. Elkezdődött az óra. Nagyon unalmas volt az egész délelőtt, hiszen már hozzászoktam a tartalmas napokhoz. Amint vége lett az utolsó órámnak, felhívtam Niall-t, hogy jöjjön értem. Nem sokkal később már meg is érkezett. Amíg vártam rá, folyamatosan azon rágódtam, hogy ez az utolsó napom vele és holnap megy vissza Londonba. Tudom, hogy azt ígérte, amint tud eljön hozzám, de ez nem nyugtatott meg, hiszen folyamatosan turnéznak. De az a szerencse, hogy nyárra megyek ki Lindával Angliába, és végre találkozhatok velük. Megjött az Ír Manóm! Bepattantam mellé a kocsiba és már száguldottunk is. 
- Niall, ma nem lehetne, hogy egy kicsit átmenjünk hozzánk? 
- De, persze-és a házunk felé vette az irányt. Reméltem, hogy minden úgy sül el ahogy terveztem. Zita és Stella már ott álltak a házunk előtt, így csak felvettük őket. 
-Niall, kérlek vegyük fel a lányokat! Közös programot szerveztem már a srácokkal, de persze csak ha nem baj!
-Nem, persze hogy nem. Szerintem a srácok sem fogják ellenezni -mondta nevetve. 
-Sziasztok lányok! -köszöntünk. 
-Helló! 
-Stella, te már ismered Niall-t. Zita ő itt Niall Horan, a barátom, Niall, ő itt Zita a barát nőm. 
-Hi -köszönt Niall.
-Öhm...Ő az a Niall? Amúgy szia-mondta mosollyal az arcán. 
-Igen én az a Niall vagyok. -Elindultunk a szállodába. Bementünk az ajtón és fel a lépcsőn. 
-Helló srácok! Ők itt Stella és Zita. 
-Sziasztok! -köszöntötték a srácok őket. Bementünk a nappaliba és megnéztük az Őrült, dilis szerelem című filmet. Nagyon jó volt, de sajnos a lányoknak menniük kellett, így hatan maradtunk. Liam-el összedobtunk vacsira egy kis gofrit, ami úgy tűnik ízlett a társaságnak, mert 3 perc után egy morzsa sem maradt.
-Niall, menjünk aludni. Nagyon elfáradtam -panaszkodtam. 
-Menjünk, én is eléggé fáradt vagyok -majd elindultunk a szobába. Megfogtam a törölközőmet és elindultam a fürdőszobába. De Niall megfogta a kezem.
-Hé! Hova mész? -mondta és csókolgatni kezdett. 
-Zuhanyozni, te nem jössz? -átmentünk a folyosón és jobbra a harmadik ajtón bementünk a fürdőbe. Ledobáltam magamról a ruhát és azonnal beálltam a zuhany alá, rögtön utánam Niall. Lezuhanyoztunk, körbecsavartam magam a törölközőmmel és már indultunk is vissza a szobánkba. Niall a térd hajlatomba tette a kezét és körülfonta a lábaimat a csípője körül, majd forró csókokkal árasztotta el az ajkamat és a nyakamat. Bevitt a szobába és az ajtót kulcsra zárta.

Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, és kapok legalább 3 komit:)
Puszi

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! mikor lesz kövi?:D♥ Nati voltam:P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!:DD <3 Nagyon tetszik!:) <3
    ~Blanka

    VálaszTörlés
  3. Következő réészt!:D
    Bloggertársad *-*

    VálaszTörlés
  4. AAAAAA Zsófiaaa!<3
    ~csóközön és köszi<3

    VálaszTörlés