2013. május 8., szerda

I./10. rész- A csók...

-Zsófi, gyere már! Mennyi ideig akarsz még készülődni? -hallottam Louis türelmetlen hangját.
-Mindjárt kész vagyok -mondtam és tovább sminkeltem magam fehérneműben. 
-Egy órája is ezt mondtad -válaszolt Lou. Én csak hallgattam, amikor valaki megfogta a csípőmet. Niall! Megfordultam és már meg is csókoltam. De mikor kinyitottam a szemem valami nagyon nem stimmelt... Harry állt előttem, és az ajtóban Niall az egészet végignézte az ajtó előtt állva. Mérgesen nézett rám, de én nem találtam a szavakat. Becsapta ránk az ajtót és már csak a gyors lépteit hallottam. 
-Niall várj! -rohantam utána. Végig a fiúk előtt egyenesen ki az utcára. Ekkor ő már az autójában ült, amit akkor hoztak vissza megjavítva. Azon nyomban bepattantam mellé az anyósülésre.
-Niall, kérlek! Amikor Harry megfogta a csípőmet, azt hittem te vagy az és már csak miután megcsókoltam és kinyitottam a szemem, akkor láttam hogy ki is áll előttem. Nem akartalak megbántani. Nagyon szeretlek! -mondtam sírva. 
-Nem kell mentegetőzni...Miért játszadozol velem? -mondta mosolyogva amit nem nagyon értettem.
-De én tényleg...-de nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot, hiszen a legcukibb módon hallgattatott el. Soha nem csókolt még így...
-Miért kell velem játszadoznod? Akarlak! 
-De akkor miért rohantál el? -kérdeztem értetlenül.
-Mert mégis rossz volt látni ahogy éppen az egyik legjobb haverommal smárolsz, még ha tévedésből is...-mondta fura ábrázattal.
Amilyen szorosan csak tudtam, megöleltem és hogy tekintettel legyen rám besiettünk a házba... Remélem nem láttak sokan... 
-Hm...Zsófi, ez nem volt semmi!-mondta Harry, amint beléptünk az ajtón. Zayn-nek és Louis-nak elkerekedett a szeme a látványtól. Nem tudom eldönteni, hogy bóknak vagy sértésnek vegyem... 
-Zsófi, szerintem most már döntsd el, hogy miben mész ha már kielégítetted Harry vágyait...-mondta Niall kissé mérgesen. Besiettünk a szobámba, de az nem kerülte el a figyelmemet, hogy Niall vetett egy utolsó lenéző pillantást Harry-re mielőtt bementünk a szobaajtón. 
-Odamentem a bőröndömhöz és kipakoltam egy- két variációt az ágyra. Csak bámultam őket, hátha jön az ötlet. De ezúttal tényleg Niall fogta meg a csípőmet.
-Ugye hogy én jobban csinálom ez a csípőfogás dolgot mint Harry? -majd csókolgatni kezdte a nyakamat. Megcsókoltam, hátha ez megfelel egy válasznak. De igaza volt tényleg sokkal jobban csinálja -gondoltam. Odarohantam az ágyon lévő ruháimhoz és visszadobtam az egyik ruha összeállítást a bőröndömbe. Felvettem a másikat miközben, Niall tiltakozott hogy ezekre a csodákra nehogy rakjak valamit a melltartón kívül. 
-Na jó ez csinos! És még látszanak is. Csak helyettem ne Harry-nek mutogasd -kacsintott egyet. Rögtön elpirultam... Megfogta a kezem és már indultunk is a srácokhoz.
-Na végre!-kiáltott fel Louis. Láttam, amint Zayn megböki a mellette álló Harryt, aki nyomban odajött Niall elé és belekezdett mondandójába. 
-Niall, szóval én tényleg nagyon sajnálom az előbbit, de ez a lány egy csoda -mért végig- Ne haragudj, kérlek! -Niall csak bólintott és megölelte. 
-Harry, én esküszöm azt hittem, hogy Niall vagy! -mentettem a menthetőt. 
-Nehogy bocsánatot kérj azért, amit még élveztem is! -mondta perverzen. De ez Niall-nek nem nagyon tetszett, ezért megköszörülte a torkát figyelmeztetésképpen. 
-Bocsi -mondta Harry. 
-Most már tényleg induljunk, mert már sok időnk beletelt ebbe a "Zsófi fehérneműben kivel csókolózik" dologba -mondta Zayn- bár jó volt a műsor -Liam csak magában kuncogott. Elindultunk a fiúk buszához, de amikor beléptünk elállt a szavam. Óriási volt, körbe kanapéval nagy plazmatévével!
-Hú, srácok ez király! -mondtam. Mentünk a hullámvasúton amit végigvisítottam, de  nagyon élveztük. Az óriáskerék is szuper volt! Hazafele elmentünk Stellához a háziért, ahova bejöttek a srácok is. 
-Szia, Stella! Meg tudnád mondani nekem a mai házit? 
-Persze! Gyertek be...-láttam a megdöbbenést az arcán, hiszen ő nem valami nagy fan. Leírtam a házit bemutattam Stellát a srácoknak, de őket már nem kellett bemutatnom, hiszen elég sokat áradoztam Stellának, hogy tudjon mindent róluk. Kicsit még beszélgettünk, de aztán mennünk kellett, mivel rám még várt csomó bepótolni való házi. De még egy jó dolog kisült a mai napból. Van új háttérkép a telómon:
Remélem tetszik és bocsi, hogy ilyen későn hoztam. Mint mindig, most is legalább 3 komi kell a következő részért. :) 
Puszi

7 megjegyzés:

  1. köviiiiiiiiiiiiiiiit *-* Stella a 2. kedvencem ;D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik:) mikor jön a következő?

    VálaszTörlés
  3. Következőőt!

    VálaszTörlés
  4. dejóóó*-*
    Ki a Stella és én hol vagyok?
    *d.z.:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó!:D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Igen,mehet a csere. Írj a chat-be ha kitettél :)
    http://youaremynewlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés