2013. április 30., kedd

I./5. rész- Egy szuper nap a 1D-el/Bemutatkozás

Ma reggel elég későn keltem, dehát tegnap este után... Gyorsan megreggeliztem, kitakarítottam a szobámat és természetesen magamat is rendbe szedtem. Éppen mikor nekiálltam olvasni, elkezdett csörögni a telefonom. Linda volt az. Jövő hét szerdán eljönne hozzám hogy az egész utat megtervezzük. Persze nekem is van mit mesélnem, hiszen Niall Horan a pasim, akit mindennél jobban szeretek. Felhívtam, hogy átjöhetne mivel teljesen egyedül vagyok itthon, és nemsokára megy vissza Londonba. Egy órával később már az ajtóban nyomott a számra egy csókot, és közölte, hogy éhes. Csináltam neki lasagne-t, amit azonnal meg is evett.
-Jól választottam csajt, Konyhatündérkém.- mondta.Az ölébe ültem és megpusziltam a nyakát, amitől ő eléggé beindult. Megtaláltam a gyenge pontját. De még korainak éreztem a dolgokat, ezért elkezdtem neki beszélni, hogy mi lenne ha ma elmennénk valahová.
-Menjünk el a srácokhoz, és számoljunk be nekik mindenről, mivel velük még nem tisztáztam a tegnapi csókot.
-Oké, induljunk.-pattantam fel hirtelen. Felvettük a kabátunkat és már indultunk is ki. Niall autója egy gyönyörű és óriási Range Rover. 
Mikor beléptünk a srácokhoz csak annyit hallottunk hogy "That's Mine". Ki más lehetne az, mint Louis? Bementünk a nappaliba ott ült Louis, kezében Kevin-nel, Zayn éppen főzött, Liam a szobájából jött ki fülhallgatóval a fülében. Valaki belemarkolt a hátsómba! 
-Hm...Nem rossz!- mondta Harry perverz fejjel. 

-Harry! Nem kéne!- szólt rá Niall féltékenyen. 

-Nyugi, Husi! Semmi gáz...Hisz ismered!-nyugtattam mintha semmi nem történt volna.
-Mondjuk...-ekkor Niall is megfogta a seggem- igaza van Harry-nek.-mosolyodott el.
-Zayn, mit főzöl?-kérdeztem.
-Palacsintát próbálok...-felelte idegesen. Odamentem hozzá és kivettem a kezéből a serpenyőt és nekiálltam megsütni a számukra elegendő mennyiségű palacsintát. Ez 2 órámba telt. Amint egy elkészült Niall lenyúlta így most már kifejezetten csak Harry-nek, Louis-nak, Zayn-nek és Liam-nek csináltam. 
-Ti most jártok?-kérdezte Zayn.
Niall átölelte a csípőmet válaszul, hozzám simult és csókjaival kábított. Mikor oda akartam adni Louis-nak a palacsintáit, feltűnt, hogy egyel kevesebb van a tálon. 
-Niall, komolyan lenyúltad Louis kajáját?- Niall bánatos kisfiú arcot vágott, aminek nem tudtam ellenállni.- Louis, csinálok neked még egy palacsintát, csak egy percet kérek.-hebegtem.
-Elég ha adsz helyette három répát. -mondta boldogan.
-Tessék.
-Köszönöm-nyomott egy puszit az arcomra.
A nap hátralévő részében a Margit-szigeten voltunk, amit mindenki nagyon élvezett. Épp hozzánk tartottunk, mivel meghívtam hozzánk vacsira Niallt.
-Megjöttünk-kiabáltam.
-Szia, kicsim-köszöntött apu és nyomott egy puszit a homlokomra- ő az akinek a zenéjét hallgatod, és totál oda vagy érte?-mutatott Niall-re.
-Igen, apu. Majd elmesélek mindent vacsoránál. Ő Niall Horan, ő pedig az apám, Tom. 
-Jó napot!-köszönt Niall és nyújtotta a kezét apunak- A lánya egy konyhatündér!-mondta és rám nézett csillogó égkék szemeivel. 
-Szervusz, Niall! Tegeződjünk. Csak nagyon vigyázz a lányomra, mert ő a mindenem!-fogott kezet Niall-el.
-Menjünk enni-mondtam- szia, anyu! Ő itt Niall Horan. Niall, ő itt az anyukám, Merilyn. 
-Helló, Niall! Ti most együtt...öhm...szóval, jártok?
-Igen, anyu.
-Szolgáld ki magad! -rakta elénk anyu a melegszendvicseket. 
-Köszönöm! -mondta Niall. Már látszódott apun hogy nagyon kíváncsi a sztorimra így hát belekezdtem a mondandómba.
-Tudjátok, 2 hete bementem Pestre, hogy találkozzak Lindával a londoni út miatt, és amikor mentem volna át az úton ott voltak előttem. Beszéltünk néhány szót, megadta Harry, a göndörke...
-Jaaa...A göndörke! -szólt közbe anyu.
-Szóval megadta Niall számát. Tegnap meg ugye volt a koncertjük, és előtte eljött hozzám Niall egy szál rózsával. Éppen a kedvenc számomat énekelték a koncerten, amikor Niall felhívott a színpadra és megcsókolt. -itt apának elkerekedett a szeme, ezért abba is hagytam.
-De romantikus!-mosolygott anyu.Miután Niall megette a hatodik melegszendvicset, felmentünk a szobámba, de a lépcsőn felfele apa utánunk szólt.
-Hova mentek?! Itt alszik?-mondta kicsit mogorván.
-Igen, apa. De ne aggódj nem fog semmi OLYAN történni.-nyugtattam meg, mire Niall rám nézett eléggé perverzen, ami tőle szokatlan...
Ahogy megígértem apunak, csak megfürödtünk és befeküdtünk az ágyamba összebújva. 
-Nem tudok aludni.-panaszkodtam,mire Niall halkan elkezdte nekem énekelni a Little Things-t. Bársonyos hangjától álomba merültem.


A következő részhez legalább(!!!) 1-2 megjegyzés kell. Remélem tetszik.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!! várom a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Szerintem este hozom...Még 1 komi legalább kéne, de ha ma 17:30-ig nem lesz akk hozom 19:00-20:00 körül:)

      Törlés
  2. Hmm... nos pörögnek az események, a történet elég valósághűtlen... de kíváncsi lennék a következőre. ÉN volnék a második komizó! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg valószínűtlen, de nagyon jóó ! :))) Ha Niall Horannel egy ágyba aludnék, már rég megerőszakoltam volna :DDD Mint egy álomvilág :33 Ja, ez az :D

    VálaszTörlés