2013. április 29., hétfő

I./2. rész-A nagy találkozás

Másnap neki is álltunk a pénzkeresésnek. Anettnak még 6000 Ft kellett, nekem pedig 3000 Ft. Elmentünk a postára elkértük a postás nénitől az aznapi újságokat és útnak indultunk. Mivel a falu elég kicsi, és görkorival voltunk, így csak másfél óra volt az egész. Fejenként 2000 Ft-ot kerestünk vele. Ha így haladunk gyorsan megleszünk vele. Leültünk a parkban és táncoltunk, természetesen a srácok zenéjére. Épp a Kiss You-ból játszottuk el Zayn-t és Harry-t, amikor ülnek a motoron, amikor elment az utcán 3 osztálytársunk. Ők voltak Marci, Dani és Illés, természetesen nem bírták megállni hogy ne szóljanak be nekünk. Csak ennyit mondtak: Hogy lehet ilyen nyomi buzikat szeretni? Mi egy mondattal lerendeztük őket: Nektek majd akkor osztunk lapot, ha 2 év alatt világhírűek lesztek!- Persze rögtön behúzták fülük-farkuk, már ha van...Elmentünk Anettal a buszhoz, ő elment haza én meg Pestre, mivel akkorra beszéltem meg egy találkozót Lindával. Vele fogok kimenni nyáron Angliába, így most az utat terveztük. Már csak 2 hét volt a koncertig ezért az egész város tele volt 1D plakátokkal. Bemondták a Viva csatornán, hogy lehet hogy hamarabb eljön a banda Magyarországra. Néhány ember szerint csak butaság, de én akkor már teljesen biztos voltam benne, hogy nem az!!! Hiszen ott álltak előttem teljes életnagyságban. Köpni- nyelni nem tudtam, nem hogy visítani. Soha nem éreztem még ilyet... Ahogy a szöszi Niall a szemembe nézett az valami őrjítő volt! Elkezdett remegni a lábam, és szabályosan éreztem ahogy elpirultam. Liam hirtelen mögöttem termett és megfogta a csípőm, mert feltételezem látta rajtam, hogy valami nincs rendben. 
-Tudom, hogy jó a séróm, de azért beájulni nem kell, Baba!-szólalt meg frappánsan Zayn. Tipikus! Harry elég perverzen nézett a mellkasom környékére. Nem értettem, hogy mit bámul annyira,de mikor odapillantottam rögtön leesett. Egy bő, kivágott felső volt rajtam, ami kicsit elmozdult és a jobb mellem majdnem teljesen kint volt belőle. Égtem, mint a rongy! 
-Ti komolyan itt vagytok Magyarországon!!! Érdemes volt ennyit tweet-elni!-mondtam izgatottan.
-Komolyan! -vágta rá Niall huncut mosollyal az arcán.
-Mi a neved?- kérdezte Louis. 
-Zs...Zsófi-nyögtem ki végre. 

Holnap hozom a folytatást. Remélem tetszik! Várom a kommenteket:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése