2013. április 29., hétfő

I./1. rész-Kezdetek még Mo.-n

Sziasztok! Remélem tetszeni fog a blogom ez az első... Nagyon izgulok mivel ilyet még soha nem csináltam, és ha tudtok 1-2 tippet adni szívesen fogadom.:)
 A történet egy Zsófi nevű lányról fog szólni, aki június 29-én tölti a 19. életévét és már alig várja hogy kimehessen Angliába a nyárra. Imádja a One Directiont és élete legjobb élménye lesz a nyár. Zsófi szemszögéből fogok írni. Hát vágjunk neki!:D

Sikoltozva rohantam haza az utolsó órámról ami informatika volt. Szerintem mindenki totál hülyének nézett...Ledobtam magam az ágyamra és gyorsan tárcsáztam az LB-m számát. 

-Szia Anett, Zsófi vagyok! Nem fogod elhinni hogy mit tudtam meg!
-Helló, na mesélj! Csak szuper izgi legyen, mert nem valami izgi itthon rohadni az ágyamban betegen...-mondta érdeklődően.
-Szerintem fogj meg egy párnát amibe visítani fogsz, mert gondolom nem szeretnéd hogy anyukád kicsináljon!! Május 3-án jön a 1D Magyarországra!-visítottam a telefonba. VIP jegy 45.000, de majd elmegyünk újságot osztogatni.Nekem van egy kis spórolt pénzem...
-Várj! Nem hiszem el!! Végreeee! Akkor nem volt hiábavaló, hogy összegyűjtöttem 39.000 Ft-ot az álombeli jegyemre! -hirtelen hallottam egy nagy sóhajt a telefonból- Csak anyu engedjen el, hisz tudod milyen...
-Na igen, ezt még nekem is ki kell könyörögnöm itthon...De kit érdekel? Most élvezzük hogy végre teljesül az álmunk! Amúgy holnap jössz suliba? -kérdeztem.
-Igen,elengedett a doki. Lediktálnád a mai házit? -kérdezte.
-Naná, máris mondom. -majd még áradoztunk egy fél órát. Igazán okos döntés volt bevenni a családi csomagba...:D Épp üvöltve hallgattam a OWOA-t, amikor cipőkopogást hallottam lentről. Őrülten kiugráltam magam, mivel tudtam hogy csak anyu lehet az majd nyomtam arcára 1-1 puszit elhíreszteltem a mai fejleményt, este még kicsit gépeztem, de a szuper napok elég fárasztóak tudnak lenni így hamar elaludtam. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése