2013. április 29., hétfő

I./3. rész-Beteljesedik az álom

-Hova készültél?-érdeklődött Liam.
-Lindához, megbeszélni a londoni utat.-vallottam be.
-Jössz Londonba? Mikor? Ha odaérsz azonnal hívj fel! Meddig leszel kint?- zúdította rám kérdések zuhatagát Niall. De a nézése nagyon szexi még mindig. Annyira érdeklődő és cuki.
-Július 1-jén indulunk. De hiszen nincs is meg a számod... Azt hiszem az egész nyarat kint töltöm. 
-Már megvan, kacsintott Harry és a kezembe nyomott egy cetlit. 
Ez állt rajta: 
''Itt van a leendő pasid (Niall) száma: 06306528170"
Éppen csak Niall-re pillantottam, és láttam, amint elpirul és zavarba jön. De csak akkor kaptam észbe miért is jöttem be Budapestre.
-Jézusom! Lindát elfelejtettem! Mennem kell srácok, rohanok. Sziasztok! -egy pillantást vetettem a leendő pasimra és rohantam át a zebrán egyenesen a teaházba, ahová megbeszéltük a találkozót. Rögtön megláttam a barátnőmet. 
-Szia, Linda! Bocsi a késésért, de ha megtudod miért várattalak ennyit biztos megbocsájtasz!
-Hellóka! Na mesélj, de gyorsan mert van mit megbeszélnünk!-parancsolt rám csibészes mosollyal.
Majd elmeséltem minden egyes részletet és Linda ideadta a jegyemet. De sajnos rohannom kellett haza, mert már elég későre járt.
Nem tudtam a tanulásra koncentrálni...Egyszerűen felkavart ez a mai találkozás. Azt hiszem, beleszerettem Niall-be. Ekkor megjött az ihlet! 
A hétvége gyorsan eltelt. Újsághordásból összejött a pénz így már megvettük a VIP jegyeket. Bár már találkoztam velük, sőt még egy telószámot is megszereztem, de valahogy nem érdekelt. Imádom őket! Anettnak még nem mondtam semmit a találkozásról, és nem is szeretném, hogy bármit is megtudjon róla. Erre sem találtam okot... Egyre furább vagyok a találkozás óta. Sokkal többet rajzolok, legfőképpen Niallt. Felhívjam? Vagy ne? Annyira közvetlenek és kedvesek.   

Várom a kommenteket:)

1 megjegyzés: