2013. április 30., kedd

I./4. rész- Meglepetések tömkelege

Gyorsan és unalmasan teltek el a napok. Amint hazaértem a suliból azonnal készülődni kezdtem. El sem tudom hinni, hogy végre ott lehetek egy One Direction koncerten! Tanácstalanul álltam egy szál törölközőben a szekrényem előtt, amikor csengettek. Gondoltam biztos csak a postás így kimentem ahogy voltam, de nagy meglepetés ért ugyanis Niall állt az ajtó előtt egy szál rózsával a kezében. Láthatólag őt is eléggé meglepte a dolog... Így csak a kezembe nyomta a rózsát és ennyit mondott: 
-Ezt neked hoztam.Hű, mi ez a f..fogadtatás?-mondta elképedve.
-Köszi, nagyon szép.-hebegtem- Gyere be, és feldobok magamra valami ruhát.-Erre csak egy bólintással válaszolt és egy mosollyal, ami feldobta a napomat. Leültettem a kanapéra, felrohantam a szobámba és néhány perc gondolkodás után végre kitaláltam, hogy mit vegyek fel.


-Most már feljöhetsz a lécsőn és 2. ajtó balra.-kiabáltam le neki-Már van rajtam ruha.
-Hellóka, nagyon csinos vagy! -lépett be az ajtón, nevetve.
-Dobd le magad!- gyorsan kisminkeltem magam és odaültem mellé.- Hogy hogy átjöttél? Nem lesz koncertetek 4 óra múlva? -érdeklődtem.
-Csak látni akartalak a koncert előtt, mert lehet, hogy nem találkozunk utána. Jössz a koncertre? 
-Nem sajnos osztálytalálkozóm lesz ma az általános iskolás osztályommal. -hazudtam, mert meglepetést akartam okozni.
-Kár...De most mennem kell. -kikísértem,majd elindultam Anetthoz hogy tőlük induljunk el a koncertre.De újabb meglepetés várt az utcán...Ott állt Maya és óriási mosollyal az arcán közölte, hogy van jegye a koncertre. Nagyon meglepett, hiszen nem is tudtam róla hogy visszajött a rokonaitól. Mondtam neki hogy tartson velünk, csak előbb menjünk el Anettért. Mikor odaértünk a helyszínre már nagyon izgatottak voltunk. Először a OWOA-t énekelték, amit mi is max hangerőn üvöltöttünk. Majd jött a Little Things, ami a kedvencem, főleg Niall szólója. És akkor megtörtént! 
-I love you! -énekelte Niall és felhívott a színpadra, majd megcsókolt, olyan szenvedélyesen amilyet csak a filmekben látni. Erre mindenki tapsolni kezdett, pedig azt hittem ez nem fog nekik tetszeni... http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg A koncerten végig fent voltam velük ott ugráltam jobbra-balra. Utána  akiknek VIP jegye volt, csináltak egy  a srácokkal, és akkor jött Maya és Anett. Kérdően néztek rám mintha csak ezt mondta volna a szemük: Ez meg mi a jó ég volt kint az előbb? Néhány lépéssel arrébb mentünk és azonnal elmagyaráztam mindent. Bár kicsit fennakadtak azon, hogy a történtekről nem tartottam élménybeszámolót, mégis nagyon örültek nekem. Valaki átölelte a csípőmet hátulról és megpuszilta a nyakam. Niall volt az, mögötte egy fannal, aki elég megszeppent volt. 
-Azt kérdezi ez a directioner mögöttem-nézett a lányra- hogy adhat-e egy puszit a számra. Mit mondasz? 
-Talán, de csak finoman, mert ő már az enyém! -mondtam mosolyogva a lánynak- csak szóljatok, hogy mikor kell elfordulnom.
-Fordulj!-szólt a lány. Hallottam a puszi hangját, majd Niall a fülembe súgta, hogy csak az arcára engedte de kárpótlásul kér tőlem egy csókot, amit szívesen teljesítettem. 
-Szia, mi a neved?-kérdezte Niall.
-Szia, Zsófia Horan. Csinálsz egy képet a rajongóddal? -vágtam rá.
-Ez csak természetes! -majd bolond arcokat vágva pózoltunk. 
-Na most, hogy vicceskedtünk, menjünk el egy büfébe vagy étterembe, mert éhen halok!-Bólintottam válaszul és útnak indultunk. Ez volt életem legjobb napja, tele meglepetésekkel, és az enyém Niall! Az enyém, és szeret! 

Várom a megjegyzéseket, és remélem tetszik.







3 megjegyzés:

  1. nagyon jó, csak olyan rövid..:( így tovább!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Akkor majd a következőkben hosszabb lesz.:) És köszi még 1x a tippet.

      Törlés
    2. Kicsit még írtam hozzá, remélem tetszik.:))

      Törlés